luni, 22 noiembrie 2010

Fuste TUTU


Comenzi TUTU!50 ron REDUCERI PENTRU LUNA IANUARIE!40 si 45 de ron!
Culori disponibile:alb negru auriu rosu albastru mov roz bleu lila verde



Red tutu,m univ,45 ron


Tutu crazy pink,m universala,45 ron



Tutu negru-turquoise,marime universala,45 ron



Tutu simpla REDUSA la 40 de ron!!


Purple TUTU redusa la 45 de ron!



Pink TUTU cu talie inalta sau joasa,marime universala,50 ron redusa 45 de ron!





TUTU din tulle negru irizat!Doar pentru vanzare!pret 50 de ron!Ideala pentru club!Marime universala(merge pentru aproape orice talie,are elastic in talie),lungime 35 cm REDUSA 45 ron!



Doar pentru vanzare!pret 50 de ron!Ideala pentru club!Marime universala(merge pentru aproape orice talie,are elastic in talie),lungime 35 cm REDUSA 45 ron!




White TUTU,marime universala
50 ron REDUSA 45 ron!



Black TUTU,marime universala
50 ron REDUSA 45 ron!



Organza skirt,marime universala
50 ron REDUSA 40 ron!

15 comentarii:

  1. as vrea sa o cumpar pe cea neagra. o mai ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Black TUTU,marime universala O vreau
    eu_alexandra 10 vorbim si o trimiteti va rogg

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,m.ar interesa si pe mine o fusta tutu neagra la 45 ron,uuite id,ul meu baby_yellow90 ms

    RăspundețiȘtergere
  4. TUTU din tulle negru irizat as dori.. ursu_annamaria este id'ul meu intra pls sa vb..p vineri as avea nevoie de ea foarte mult..multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu vreau tutu negru :X ramona_dns id

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu o fustita:D
    da-mi add:madutza_angel94yohoo.com
    stabilim pe mess:*
    te rog chiar vreu,mai am 2 si imi plac la nebunie:X eu sunt mica de statura si ma prind bine:):* ms:X

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu o fustita ..
    dami add:madalinaroxana48
    da`mi add pls sa vb
    multumesc...:*

    RăspundețiȘtergere
  8. black tutu , marime universala o vreau urgent id : florinela_95 :*

    RăspundețiȘtergere
  9. buna
    M-ar interesa black tutu, marime universala
    Id : miss.sniper4

    RăspundețiȘtergere
  10. vreau si eu black tutu da add: jenytzza_smiley

    RăspundețiȘtergere
  11. Vorbim pe mess girlprinces66 despre fustite :* astp sa ma cauti

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau o fusta neagra id : cyokky "

    RăspundețiȘtergere
  13. buna,cum as putea sa cumpar o fustita?

    RăspundețiȘtergere
  14. vreau si eu o fustita neagra tutu....yo_madalinutza_2009

    RăspundețiȘtergere
  15. vreau o fustita tutu tulle negru irizat!!....yo_madalinutza_2009

    RăspundețiȘtergere